پلیس راه مازندران اعلام کرد:

آغاز اعمال محدودیت‌ ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در جاده‌های مازندران      

محدودیت ترافیکی دو روزه تاسوعا و عاشورای حسینی از امروز شنبه ۸ مهرماه در جاده‌های مازندران اعمال شد.      

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز   شنبه ۸ مهر و یک شنبه ۹ مهرماه از این محور ممنوع است.

وی افزود: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و از ساعت ۱۲ تا ۲۴  فردا  یک شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر فردا  یک شنبه ۹ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۱۰ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز یک شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۸ مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار